Velkommen i skolebussen E47!

Vidste du, at Heldagsskolen på Lindersvold afhenter elever til undervisning dagligt med ”E47-bussen”? Nogle vil betegne de som en ”gammeldags skolebusordning” – i alle tilfælde er det en god måde at sikre, at eleverne får en god start på dagen og kommer sikkert i skole.

Bussen henter fra nord til syd

E47-bussen afhenter elever fra nord til syd med afstikkere langs motorvej E47, derfor navnet. Bussen kører elever til Heldagsskolen på Lindersvold som er beliggende tæt ved Præstø Fjord i Faxe kommune.

Vi har fast chauffør på bussen som henter eleven på hjemadressen på et aftalt tidpunkt hver morgen. Om eftermiddagen bliver eleverne afleveret på hjemmeadressen efter endt skoledag.

Morgenmad og nærvær

I bussen er der morgenmad, så det sikres at alle de unge har spist inden de tager fat på deres undervisning på skolen. Transporttiden bruges også til afslapning, mobiltid, småsnak og til at ”tø op” og blive klar til en aktiv og lærerig dag på skolen.

Vi har gode erfaringer med, at også skoletrætte elever hurtigt lærer bussens chauffør og rutiner at kende, bliver fortrolige med ordningen og mere ­ fremmødestabile over tid.

Kontakt os meget gerne for yderligere oplysninger.

Dagbehandlingstilbud for 0. klasse