Ledige stillinger

Vi er ofte på udkig efter nye medarbejdere, både lærere og pædagoger. Eftersom vi er et så kaldt “behandlings- og specialundervisningstilbud” (tidl. “dagbehandlingstilbud”) er vores klasser små, og enkelte elever undervises 1:1. Vi tilbyder også Folkeskolens fulde fagrække og har derfor ofte brug for faglærere som kan arbejder på deltid, gerne pensionerede lærere eller efterlønnere som vil have et begrænset antal timer per uge.

Hvis du er interesseret i at arbejde hos os, så send gerne en uopfordret ansøgning til os.

Deltidslærer tysk

Pt. søger vi en timelærer 5 timer ugentligt til tysk.
Du skal have erfaring med at arbejde med børn og unge, der har diagnoser som fx ADHD eller autisme, eller som har adfærds- og følelsesmæssige forstyrrelser.
Vi ligger tæt ved skov, fjord og strand og har mange udendørs arealer og værksteder hvor der kan laves spændende undervisning.

Ansøgning sendes til Birgitte Bugge: birgitte@lindersvold.dk